آیفون 4s چاوا قیمت 220
نوشته شده توسط : amir hossein

مدل دیگری از آیفون 4S به سفارش انگلستان

دارای اینترنت بی سیم و تاچ حرارتی و قیمت عالی


بهترین مدل آیفون جاوا خور با قاب و منوهای کاملا اصلی (سفارشی و به سفارش انگلستان)

قاب و ظاهر کاملا مانند نمونه اصلی

منوها شبیه نمونه آیفون آمریکایی

سیم کارت از بغل (دقیقا مانند نمونه اصلی)

حافظه داخلی 4 گیگ بدون نیاز به رم

درب باطری پلمپ (دقیقا مانند نمونه اصلی)

دارای 2 سنسور ( چرخشی و حرارتی)

جاوا خور با امکان نصب برنامه و بازیهای لمسی

امکان نصب برنامه همراه بانک (مانند همراه بانک ملی و صادرات و غیرووو )

با کیفیت عالی (درجه یک) و کارکردی عالی

به همراه چندین بازی آندروید ، انگریبیردز و جاوا

دارای چندین بازی حسی و حرکتی بسیار زیبا

یک گوشی آیفون طرح اندروید با امکانات استثنایی و جاوا خور برای آنانکه متفاوت می اندیشند.

دارای درب پلمپ و به سفارش انگلستان

دارای بهترین کیفیت و امکانات در بین تمامی گوشیهای آیفون که سیستم جاوا قیمت .
دارند

 

آیا مایلید یک گوشی آیفون با شکل و ظاهر اصلی و حتی منوهای کاملا شبیه آیفون آمریکایی در اختیار داشته باشید؟

ما این گوشی آیفون را به شما پیشنهاد می دهیم.

قاب این گوشی ، همان قاب گوشی آیفون آمریکایی اصل و دارای آرم شرکت اپل می باشد. به گونه ایکه از لحاظ ظاهری هیچ کس متوجه اصل نبودن آن نخواهد شد . از لحاظ منو نیز بسیار به گوشی اصلی شبیه است و افرادیکه تاکنون با گوشی آیفون اصلی کار نکرده باشند هرگز متوجه اصلی نبودن آن نخواهند شد.

از مزایای دیگر این گوشی می توان به صفحه لمسی آن اشاره نمود که بسیار حساس می باشد به گونه ایکه نباید مانند گوشی های دیگر چینی که سیستم جاوا دارند با نوک ناخن بر روی صفحه آن کار کرد بلکه با کمترین لمس دست شما نیز کار می کند. این گوشی دارای تاچ حرارتی با سرعتی مناسب می باشد .

سیستم عامل این گوشی طرح اندروید و جاوا خور می باشد . علاوه بر آن دارای منوهای آندرویدی و آیفون و بازیهای انگریبیردز نیز می باشد. علاوه بر این ، این آیفون برخلاف اغلب گوشیهای چینی ، امکان نصب و حذف برخی نرم افزارهای جاوا و بازیهای حرکتی و لمسی را هم دارد.

به همراه آرم شرکت اپل بر روی قاب گوشی (قاب گوشی ، همان قاب آیفون آمریکایی اصل می باشد) . این گوشی دارای کیفیت بسیار عالی و برنامه های بسیار متنوعی است که در نوع خود بی نظیر است.
 

 

 این نوع آیفون دارای طرح اندروید و جاوا خور بوده و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. چنانچه مایلید با قیمیتی بسیار پایین ، گوشی آیفون 4S خریداری نمایید ، این گوشی بهترین انتخاب شماست.

 

این مدل دارای تاچ حرارتی و حافظه داخلی 4 گیگ است . سیستم گوشی نیز همانگونه که قبلا عرض گردید طرح اندروید است . بدین معنا که شکل ظاهری منوها و چیدمان آنها کاملا شبیه گوشیهای آیفون اصلی است اما در واقع دارای سیستم جاوا هستند . بنابراین می تواند از برنامه های جاوا پشتیبانی کند.



 به همراه آرم شرکت اپل بر روی قاب گوشی (قاب گوشی ، همان قاب آیفون آمریکایی اصل می باشد) . این گوشی دارای کیفیت بسیار عالی و برنامه های بسیار متنوعی است و هزاران بار با گوشیهای آیفون دیگر که ممکن است دیده و یا شنیده باشید تفاوت دارد.

 


امکانات دیگر این محصول :

بلوتوث : این گوشی برخلاف گوشی آیفون اصلی دارای بلوتوث ورژن 3 با امکان اتصال سریع به گوشیهای دیگر می باشد.

زبان فارسی : دارای زبان فارسی در تایپ متن (از جمله تایپ و دریافت پیامک فارسی)  - همچنین این محصول دارای منو فارسی نیز می باشد.

فونت : دارای فونت فارسی عالی

اسپیکر : دارای اسپیکر مناسب و بدون هرگونه خش و صدای ناهنجار

منو لغزشی : این گوشی دارای منوهای لغزشی می باشد به گونه ایکه با قرار دادن انگشت روی منوها و نگه داشتن آنها ، همه منوها شروع به لغزش و لرزیدن می کند . در این حالت می توانید منوها را جا به جا نموده و صفحه منوی خود را سفارشی نمایید.

بزرگنمایی دیجیتال : قابلیت بزرگنمایی دیجیتال تا 4 برابر

نوع خروجی هدفون : پورت ۳٫۵ میلیمتری

محیط پیامک اندرویدی : طراحی برنامه های این گوشی دقیقا شبیه گوشیهای اندرویدی اصلی می باشد . به عنوان مثال محیط پیامکها نیز اندرویدی می باشد . بدین معنا که پیامکهای جدیدی که دریافت می کنید مستقیما به اینباکس شخصی همان فرد وارد خواهد شد.

برنامه POP-UP : چنانچه در حال کار در یکی ز بخش های گوشی باشید و در این حال تماسی داشته باشید که به آن جواب ندهید و یا پیامک دریافت کنید ، در همان لحظه یک کادر کوچک در بالای صفحه نمایش ایجاد شده و شماره تماس ناموفق و یا متن پیامک دریافتی را به همراه نام فرستنده به شما نشان خواهد داد.

میانبر فعال : دارای منوی فعال میانبر در صفحات که با کشیدن دست روی بالای صفحه به صورت عممودی فعال گردیده و تمامی برنامه های باز و یا پیامهای مشاهده نشده و تماس های بی پاسخ را به شما نشان می دهد

تصاویر فول اسکرین : قابلیت مشاهده تصاویر به صورت فول اسکرین


Wifi : دارای برنامه Wifi و اینترنت بی سیم که 100% و به صورت کاملا تضمینی کار می کند . با استفاده از اینترنت بی سیم این گوشی (Wifi) می توانید به راحتی به انواع مودم ها (حتی مودم دانشگاهها) وصل شده و وارد محیط اینترنت شوید.


امکانات اینترنتی : این گوشی این امکان را دارد که تمامی درگاههای اینترنتی را برای شما داشته باشد . شما با استفاده از این گوشی می توانید در هر لحظه به اینترنت دسترسی داشته و با استفاده از Web Browser قوی آن در اینترنت بچرخید ؛ سرچ کنید ؛ ایمیل خود را چک کنید ؛ چت کنید ؛ دانلود کنید ؛ و یا حتی مثل من سایت خود را ویرایش کنید !!! با استفاده از این گوشی هیچگونه محدودیتی برای کار در اینترنت ندارید.



وضعیت ظاهری گوشی : دارای قاب کاملا شبیه آیفون اصلی آمریکایی ، به گونه ایکه هیچ کس متوجه اصلی نبودن آن نخواهد شد.

وضعیت برنامه های گوشی : دارای سیستم عامل طرح اندروید شبیه گوشی اصلی

لوازم همراه گوشی : شارژر - هندزفری -  کابل اتصال به کامپیوتر




:: برچسب‌ها: آیفون , طرح اصل , گوشی , موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: